  • Data: 2011-12-23 07:53:48
    Temat: Re: Lampki, weze i inne Mikolaje
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jd15c6$3r8$1@news.task.gda.pl...
    > to co pokazałeś to już jest super kiczem do 100 potęgi.

    Ludzie upadli na dno. Zapomnieli co to są święta i czemu mają służyć.
    Jeszcze za komuny miałem już od początku grudnia jakieś wewnętrzne poczucie
    zbliżających się świąt. Najpierw namiastka dla dzieci czyli 6 grudnia a
    potem święta. U nas akurat prezenty dawało się tylko na Mikołaja 6 grudnia,
    więc same święta nie były zmącone tą całą aferą prezentową i szałem
    zakupowym który obecni zaćmiewa to o co w tym wszystkim chodzi. Owszem szał
    był ale innej naturym, gdzie człowiek wystawał od 2:00 w nocy pod masarnią
    aby kupić szynkę do gotowania. Ale co to była za szynka.....A dzisiaj,
    plastik, tandeta, świecidełka, ..ujowe jedzenie faszerowane wypełniaczami i
    zagęstnikami. No i TV oferująca od lat te same filmy jak "Kewin sam w domu".

    Walczę z tym od lat ale widzę że to walka z wiatrakami. Dorośli a nawet
    dzieci naćpani są tymi "złymi" obyczajami już w szkole. W domu TV skutecznie
    robi pranie mózgu.

    Nie chcę takich świąt.

    Marek