  • Data: 2011-12-23 10:32:40
    Temat: Re: Lampki, weze i inne Mikolaje
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "wolim" napisał w wiadomości grup

    >Witaj w klubie.
    >Ja 2 miesiące temu postawiłem wędzarkę z beczki i też sam wędzę.
    >Jutro od rana mam zaplanowane wędzenie wędlin (szynki, boczki, żeberka).
    >Byle tylko nie padało :)

    Też na razie w podobnej "wędzarni" wędze ale już od jakiegoś czasu
    przymierzam się do budowy grila- wędzarni na tarasie(mam tam dostępny wolny
    kanał w kominie więc nie będzie problemu z dymem) materiały już w końcu
    kupione i jak tylko pogoda pozwoli to ruszam z murowaniem. Bedzie to grill,
    połączony z wędzarnią, wybudowany z klinkieru. projekt już zrobiłem, w
    głowie też zaplanowane szczegóły techniczne
    Przy okazji polecam Google sketchup do projektowania.

    -- Pozdrawiam

    Kris