  • Data: 2011-12-23 08:45:03
    Temat: Re: Lampki, weze i inne Mikolaje
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Gru, 09:34, "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote:

    > Ale właśnie o to chodzi że w święta dawniej leciały fajne jak na tamte czasy
    > filmy i były nowości, a teraz od 20 lat mamy to samo, bez nowości.

    Wypozyczalnie DVD pozamykali ? :)

    Mam wrazenie ze narzekasz dla samego narzekania. Albo poprostu za
    bardzo liczysz na innych. Rusz tylek sprzed kompa i zrob cos sam zeby
    te swieta byly "jak kiedys" ;) Kiedys to nic nie bylo - i to bylo
    fajne ? Stanie w kolejce za szynka bylo fajne ? Nikt Ci nie kaze
    wchodzic razem z tlumem w szal zakupowy. Nie chcesz - nie kupujesz.
    Proste :)
    pozdr.

    --
    Adam