  • Data: 2010-11-20 10:00:45
    Temat: Re: Lampucera
    Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Lis, 14:05, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

    > Tak, wiem - mam zawsze dyskretny makijaż :-)

    lampucera<=>dzidzia piernik to nie tylko przesadzony
    makijaż, to cała ideologia bycia.
    A poza tym tam pisali, że to pani dobijająca czterdziestki
    to Ty sie juz nie kwalifikujesz ;P niestety choć byś
    nie wiem jak pretendowała. XD

    > No wiem - Jasiu mnie bardzo lubi :-)

    No widziiiisz... a Ty się do niego ciskasz
    a on Cię tylko w "pokrzywy chce wepchnąć" XD

    > Ale za co mam karać sesję???

    Bo lubisz się przechwalać??? (;
    --
    * http://i52.tinypic.com/ncsvl.jpg wybierz sobie