    From: lolka <l...@b...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Lapidarne ogłoszenia sprzedaży mieszkań
    Date: Thu, 11 Feb 2010 14:07:35 -0800 (PST)

    On 11 Lut, 21:41, Czarek <a...@...pl> wrote:

    > Zaglądałeś na stronęhttp://www.metrohouse.pl/? Ja ich niestety
    > znalazłem już, że tak powiem, po fakcie, a są jedyną (znaną mi) agencją,
    > która poza dość dokładnym opisem zamiesza także plan mieszkania z
    > powierzchnią i układem pomieszczeń.

    Ubiegles mnie ;)
    Wiekszosc ogloszen to byle jakie, niedbale agencje.
    ja akurat teraz nie kupuje, tylko sprzedaje, wlasnie za posrednictem
    Metrohouse. Oczywiscie nie mozna chwalic dnia przed zachodem slonca,
    ale pierwsze wrazenie robia znakomite. Wykonuja standard, ale standard
    jakos u nas malo osiagalny przez innych - osobiste sprawdzenie
    dokumentow mieszkania, dokladna ankieta, osobiste ogledziny, jesli
    trzeba to i pomiary (agent ma taki fajny aparacik do mierzenia
    odleglosci i powierzchni, pewnie sie on jakos madrze nazywa ;)).
    Nie wiem jak skuteczni okaza sie z punktu widzenia sprzedajacego, ale
    gdybym miala kupowac przez agencje to zajrzalabym do nich.
    Do kazdego mieszkania sa zdjecia, plany, opis okolicy.