  • Data: 2010-02-16 21:44:27
    Temat: Re: Lapidarne ogłoszenia sprzedaży mieszkań
    Od: "Me(L)Isa" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-15 21:45, Boombastic pisze:
> [...]
    sprzedaz/1059465.html

    > Jak to budował Multi Hekk to żaden opis nie pomoże :-)

    Bez przesadyzmu. Przynajmniej wywiązywali się z umowy w terminie i bez
    niespodzianek finansowych.
    Jak teraz oglądam reportaże w tv (ekspres reporterów) o nieuczciwych
    deweloperach co nabili w przysłowiową butelkę niedoszłych właścicieli na
    ciężko zarobione 300 / 400 tys.zł (ostatnio w Krakowie, przedtem we
    Wrocławiu) to wypada się cieszyć, że trafiło się na Multi-Hekk a nie
    jakiegoś oszusta.

    M.