  • Data: 2009-06-24 11:34:04
    Temat: Re: "Liczniki wody" wodomierze 1,0 1,5 2,5
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Misiek wrote:
    > Użytkownik "Olo500" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Podalem przykladowe ceny przeplywomierzy...
    > NIe operujemy wyrazeniami "rura 3/4" " poniewaz nie sa one precyzyjune
    > niestety hehehe
    > wg jakiej normy moglbym teraz spytac...
    > wg PN 3/4" = 26,67
    > wg DIN 3/4" = 25,0
    > wg ISO 3/4" = 26,9
    > wg DN 3/4" = 20 (inaczej mowiac rura 3/4" to rura DN 20 - w dalszym
    > ciagu niewiele nam to mowi heh)
    > Metrycznie 3/4" = 23

    ty jesteś fachowiec hydraulik czy wykładowca na uniwersytecie?

    bo dla 99% fachowców powiedzenie osprzęt na rurę 3/4'' jest jednoznaczne i
    nei budzi wątpliwości.

    Możliwe że sprzęt dla celów jakiś tam wyrafinowanych technologii ma
    nietypowe gwinty (np metryczne a nie calowe).

    > ale nie zmienia to faktu ze w przyblizeniu mozemy przyjac
    > przeplywomierz elektgromagnetyczny DN 25
    > W takiej samej cenie sa rowniez przeplywomierze DN 20 i DN 32 - cena
    > 4.950 zaznaczam - nie sa to przeplywomierze do uzytku domowego -
    > zabudowa miedzykolnierzowa, wymiary - dlugosc 200 mm, srednica
    > zewnetrzna ok. 140 mm.

    no i teraz widzisz że twoje doktoryzowanie sie ze średnic było nie potrzebne
    bo wystarczy dobrać do nich kołneiże z odpowiednim gwintem