  • Data: 2009-06-25 06:47:54
    Temat: Re: "Liczniki wody" wodomierze 1,0 1,5 2,5
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    news:h1u9n9$c0f$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Jak najniższą oczywiście ;) Nie walczę o każde 10gr, ale różnica 30zł i
    > 50zł jest już znacząca.

    No to nie ten przedzial cenowy :-)

    > DN 15, DN20 maks. Raczej zależy mi na ograniczeniu wpływu tego co
    > zamontuje (spadku ciśnienia).

    DN 15 i DN 20.. oczywiscie mamy heh, ale jak wyzej wspomnialem.. nie ten
    przedzial cenowy

    > A to ceny w EUR, zł, kropka to oddzielenie tysięcy czy przecinek dziesiętny?

    Ceny podane w zlotych polskich (netto), kropka oznacza oddzielenie
    tysiecy...
    czyli DN 50 ma cene 5 tys 350 zl +22% VAT

    > Ok, ale ja takie coś własnie robię. Tyle że "polegalizacyjny regenerowany"
    > wodomierz kosztuje mnie ~25zł, plus śrubunki do jego montażu, plus
    > halotron ~3zł.

    Np coz.. jesli Cie zadowala taka dokladnosc.. itd... Przeplywomierze robione
    na halotronach maja dokladnosc +/- 5%...
    Tyle ze cena takowego zrobionego metoda "domowa"... jest jaka widac heh