  • Data: 2009-06-26 05:29:26
    Temat: Re: "Liczniki wody" wodomierze 1,0 1,5 2,5
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartosz Augustyniak" <o...@n...toya.net.pl> napisał w
    wiadomości news:h20q0k$ct$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A nie wiem czy nie taniej by wyszło np jeszcze mniejszy i odpowiednią
    > zwężkę do niego. Tylko trzeba by znać wymagany przepływ.
    >
    > A tak z ciekawości jakiej firmy proponujesz ? E+H (nie są droższe no chyba
    > że seria 10)
    >

    > Dla fanów tego rozwiązania. Te urządzenia wymagają zasilania żeby
    > działały. Stosowanie ich domu to strzelanie z armaty do muchy. Ale jak
    > ktoś takie coś chce to ja chetnie pomogę w zbudowaniu systemu żeby
    > odczytywać na panelu operatorskim w przedpokoju albo na domowym PC, lub
> [...]

    Nie :-) Produkcja krajowa :-)
    www.enko.pl
    Producent przeplywomierzy elektromagnetyczych od prawie 20 lat.
    Mniejsze? Prosze bardzo :-) Sprzedajemy przeplywomierze elektromagnetyczne
    juz od DM 3 az do DN 2000.
    Niestety z wykladzina tarflenowa jedynie do DN 400. Jednak mamy rowniez
    dopuszczenie wiekszych srednic z wykladzina gumowa do celow spozywczych heh.
    Fakt, nie sa to przeplywomierze do zastosoania "w domu"... no chyba ze ktos
    chce. Wykonanie z zasilaniem 230V lub 24V.