  • Data: 2011-01-12 13:19:21
    Temat: Re: Listwy podlogowe przy balkonie
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Sty, 13:47, janusz_kk1 <j...@o...pl> wrote:

    > trzyma ok i lepiej wyglada niz ćwierćwałek.
    > A jeszcze ostatnio widziałem u kogoś listwę przypodłogową ale odwrotnie
    > przyklejoną pod drzwiami, trochę głupio to wyglądało :)

    To może jeszcze jeden patent, zrealizowany u teściowej, która dolną
    krawędź drzwi balkonowych ma nad podłogą może z centymetr, więc nie
    wchodziło tam nic, żaden ćwierćwałek, żadna niska listwa. Zakończyłem
    to aluminiową listwą progową, znalazłszy taką, która jedną krawędź
    miała podwiedziną do góry. O ile normalna listwa z tych, o których
    mówię ma przekrój w kształcie nawiasu "(", tak ta, która tam
    zastosowałem, to coś takiego: `---, albo ~, może ten znaczek
    czytelniejszy będzie, w kazdym razie z jednej strony, odpodłogowej
    płynnym łukiem schodiz do poziomu gleby, a od strony balkonu jest
    podgięta do góry i tą góra przylega do framugi. Listwa była zdaje się
    opisana jako "przyschodowa".

    J.