    From: XL <i...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Lodówka - w końcu wybrałem
    Date: Tue, 11 Aug 2009 23:10:14 +0200

    Dnia Tue, 11 Aug 2009 22:33:37 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Naprawdę Cię rajcuje konieczność wymiany soprzętu co 5 lat? Bo mnie nie.

    Mnie też nie. Przywiązuję się baaaaaarrrrdzo do rzeczy, zwłaszcza, jeśli
    dobrze się sprawują i są użyteczne... Nad nieodwracalnie zepsutą 13-letnią
    zmywarką niemal się popłakałam, poszukiwania nowej, choć konieczne, były
    jakby zdradą, a nad zabranym mi i zgubionym podczas matury z matematyki
    piórnikiem zawierającym ulubiony chiński długopis ze złotą strzałką i
    czeski automatyczny ołówek (oba wtedy rarytasy) płaczę do dziś :-)
    Sprzęt AGD u mnie jest aż do zasłużonej emerytury, wlaśnie jak
    podkreśliłam, jeśli się sprawdza i jest bezawaryjny, nie widzę konieczności
    jego wymiany...
    --

    Ikselka.