  • Data: 2012-07-27 10:06:30
    Temat: Re: Łożyska - wyjasnijcie prosze
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:jut61m$hp4$1@news.task.gda.pl...

    > w sumie to plonk jest bardzo delikatnym środkiem... powinieneś dostać w
    > mordę.
    >
    > może i Ikselka często bredzi czasem nawet jest napastliwa ale to nie
    > usprawiedliwia ordynarnego języka stosowanego przez ciebie.
    Ależ oczywiście, że usprawiedliwia. Głupiej KURWIE trzeba w oczy mówić i
    powtarzać, że jest głupią kurwą. I przydupasom takowej też trzeba to
    uświadamiać. Ten głupi kurwiszon panoszy się na wszelkich możliwych grupach
    wyrzygując z siebie swoje "mądrości", a ja mam być grzeczny, kulturalny i
    prosić ją aby może przestała?

    A tak nawiasem mówiąc, to schowani za monitorem bardzo chętnie bilibyśmy w
    mordę?