    From: "tarnus" <m...@l...de>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.biznes.banki,pl.rec.dom
    Subject: Re: MaĹ?y dom, taĹ?szy od kawalerki
    Date: Tue, 16 Nov 2010 14:56:45 +0100

    Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości
    news:4ce2847f$1@news.home.net.pl...
    > Popieram ideę. Niestety nie spotka się z powszechnym uznaniem, bo
    > żyjemy w strasznie zniewolonym ideologicznie społeczeństwie. 95% ludzi
    > nie potrafi wyjść poza schematy przedstawiane w popularnych mediach
    > komercyjnych, i coś takiego jak "wolność", "niezależność" budzi
    > niesmak i strach: patrz Posty Budynia i Tomasza Finke.
    > Większość woli wybrać rozwiązanie dużo gorsze, byle bardziej
    > popularne i

    Mylisz to co chcą ludzie z tym co mogą. Chcieć to można sobie ale co z tego
    jak
    po jakimś czasie przyjedzie buldożer i ci ten dom zrówna z ziemią.
    Chcesz to zmienić? To głosuj na takich jak Korwin tak jak ja to czynię od
    lat
    bo tylko dzięki niemu jest szansa na to aby doznać prawdziwej wolności.
    Jeżeli jednak głosisz frazesy o wolności a na kartce do głosowania
    uparcie stawiasz krzyżyki przy PO PIS PSL SLD to krótko powiem...
    Bujaj się.

    Marek