    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Macie linki jak zabudowac kominek?
    Date: Sun, 18 Dec 2011 22:17:51 +0100

    news:jclksh$3ph$1@inews.gazeta.pl...

    > Maniek, to jest proste jak budowa cepa, zwłaszcza jeśli masz wełnę 3cm a
    > szerokość kapy nie przekracza 1m.
    > Najpierw oczywiście robisz konstrukcję z profili. Następnie układasz płyty
    > wełny na podłodze, izolujesz doprowadzenie powietrza do komory spalania.
    > Następnie docinasz i ustawiasz płyty pionowo, opierając je o profile.
    > Zacznij od płyty za wkładem. Narożniki sklejasz taśmą alu. Pierwsza
    > warstwa stoi, wbrew pozorom wełny nie trzeba mocować. Robisz kolejną
    > warstwę, sklejasz narożniki i krawędzie płyt taśmą.

    Czyli welna miedzy profilami, czy przed samymi profilami wewnatrz zabudowy?
    A co z samymi profilami na rogach? Nie beda izolowane?

    > Tam gdzie zaczyna sie komora dekompresyjna, przykręcasz 2 profile u30 po
    > lewej i prawej stronie kapy (kręcisz przez wełnę do profili). Wsuwasz w
    > profile dociętą płytę wełny, srebrnym do dołu. Drugą taką płytę kładziesz
    > na wierzch srebrnym do góry.

    Nie ugnie sie to z czasem?

    > Wycinasz otwory.
    > W warstwie profili upychasz wełnę 50mm (w sumie będzie 80mm).

    No dzieki.
    Nie bardzo wiem skad 50mm miedzy profilami jak profile maja 30mm. Ma to byc
    na scisk za pierwsza warstwa welny tej z folia alu?

    Pozdro.. TK