  • Data: 2011-12-19 12:47:27
    Temat: Re: Macie linki jak zabudowac kominek?
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "enemyunknown" <r...@s...fr.pl> napisał w wiadomości
    news:c24192aa-112a-45f3-8655-a7c1bfe4614e@d10g2000vb
    k.googlegroups.com...

    >czyli krzemianowo-wapienne, ... bloczki silka to bloczki wapienno-
    >piaskowe, czyli krzemianowe ?!

    Wiesz co... miałem w ręce to i to i obrabiałem to i to. Ostatnio
    obudowywałem kominek płytami Silca. Uparcie twierdzisz że to to samo a ja
    twierdzę że to dwie rożne rzeczy. Zarówno w dotyku, obróbce jak i podawanych
    przez producentów parametrach które tu wcześniej zacytowałem.
    Czy fakt, że bloczki silikatowe mają 6krotnie gorszą izolacyjność cieplną
    niż płyty silca, oraz fakt że bloczki silikatowe są odporne tylko przez
    240minut na bezpośrenie działania bardzo wysokich temperatur, podczas gdy
    płyty Silca mogą być eskponowane trwale na temperatury do 700stC, czy te
    fakty nadal będzesz negował i z uporem maniaka twierdził że to to samo?

    Marek