  • Data: 2017-08-10 08:22:36
    Temat: Re: Mało prundu w sieci
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 9 sierpnia 2017 23:17:51 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Dla zobrazowania o czym mówię:
    >
    > http://cdn11.muratordom.smcloud.net/t/photos/t/41607
    /ogniwa-fotowoltaiczne-na-dachu_1542128.jpg

    > http://www.instalacjebudowlane.pl/obrazki2/baterie_s
    loneczne_energy_solar_mora_polska.jpg

    > http://www.liderbudowlany.pl/userfiles/image/panele-
    fotowoltaiczne-eco-voltaika-2.jpg

    > http://www.liderbudowlany.pl/userfiles/image/panele-
    fotowoltaiczne-eco-voltaika-4.jpg

    > http://www.projekt-solartechnik.pl/image/a12ebb37239
    f89a3fb4fe6cac17b1746.jpg

    > http://cdn7.muratordom.smcloud.net/t/photos/t/61044/
    instalacja-fotowoltaiczna_2083396.jpg

    > Doprawdy piękne :P

    u nas tez sporo takich potworkow :) Da sie oczywiscie wszystko zorganizowac by
    pasowało ale zacząć trzeba na etapie projektu. A wtedy kris będzie jechał ze wizja
    stodoły razi jego poczucie estetyki, wiec zaproponuje ładny dach 4-spadowy... na
    którym po kilku latach ktos zamontuje solary i powstanie potworek jak na zdjeciach.
    Przy tym to nawet moja stodoła wygląda dostojnie :-)))

    b.