  • Data: 2012-09-18 10:29:45
    Temat: Re: Malowanie i równanie ścian - kilka pytań
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Ergie, 18 wrz 2012 w news:k39acf$j8n$1@node2.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

    > Jak schodzą to pewnie klejowe więc trzeba wszystko zmyć aż do tynku.

    Spróbuję jeszcze twojego sposobu na większą skalę, ale w tym momencie
    myślę, że odpuszcze gładź - po prostu zedrę wszystko, co ewidentnie chce
    odpadać, zagruntuje i pomaluje licząc, że wytrzyma trochę. Zwykle staram
    sie cos robic na maxa db albo isc po lini najmniejszego oporu. Tu
    wybrałem wersję drugą :)
    Na moje laickie oko, jeśli tynk jest taki słaby, że się prawie sypie i
    jest sporo pęknięc i to dotyczy nawet 40 czy 50 % powierzchni, to
    najlepiej i chyba najłatwiej skuć go w całości i położyć nowy. Niestety
    na to nie mam czasu teraz.
    Szkoda czasu, pracy i pieniędzy żeby wykańczać jakoś super ścianę, która
    jest taka niepewna, bo nie mam pewności, czy ta planowana głdź będzie się
    trzymać, jeśli to tylko tak z grubsza oczyszczę...