    From: BK <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.biznes.banki,pl.rec.dom
    Subject: Re: Maly dom, tanszy od kawalerki
    Date: Tue, 9 Nov 2010 06:39:28 -0800 (PST)

    On 9 Lis, 15:12, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:

    > W Wilanowie i Szczecinie jakos pobudowali niezle wille na dzialkach, ale Ty
    > tego nie r b! Zabraniam! :-)

    Zwlaszcza w Wilanowie gdzie zrobili to na terenach zalewowych :) Nie
    no jasne jak ktos lubi ryzyko to mozna i laski rwac na centralnym lub
    krajowej "jedynce"...

    > Fakt. Zgadzam sie. Jak sie ma, to kupowac, jak sie nie ma...

    To ukrasc?! Zajumac?

    Sorry piszesz, ze to jakas idea, pomysl, ktory moze pomoc ludziom, ale
    w skrocie piszesz ludziom - jak nie macie za co kupic/zbudowac to
    najlepiej jak sobie cos ukradniecie (w tym wypadku ziemie).

    Sorry jaki to jest pomysl, jaka idea, jak to ma pomoc ludziom?

    Pod pozorem jakiejs szczytnej idei, pomyslu na nowy lepszy swiat
    sprzedajesz ludziom banalny pomysl "jak nie mam to se ukradne" :)

    Banal i zenada niestety.

    Proponujesz zeby zamiast niewolnikiem banku zostac niewolnikiem
    strachu, czy jutro nie wpadna i mnie nie wywala na zbity pysk, a domu
    nie zburza.

    Nie chce recepty na szczescie w zyciu i jak byc bogatym, pieknym i
    mlodym. Pytam sie tylko co Ty ludziom probujesz sprzedac.

    Z jednej strony jest poza na spolecznika, czlowieka ktory ma jakas
    idee i rozwiazanie problemu - z drugiej jak sie zastanowic nad twoim
    problemem to jedyne co oferujesz to po prostu inna wersje
    niewolnictwa.

    Czy dla Ciebie wolnym jest czlowiek, ktory buduje sie nielegalnie na
    cudzym guncie i ktory nie moze byc pewien niczego - i w czym on ma
    lepiej od tego co ma legalny om, postawiony legalnie, na swoim wlasnym
    gruncie obciazonym jednak hipoteka? To juz ten z kredytem ma
    pewniejsze jutro :)