  • Data: 2013-11-19 18:14:38
    Temat: Re: Mam projekt budowlany - ciekaw co nagrzmocili w CO
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 19 listopada 2013 18:04:00 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > Generalnie w dużym przyblizeniu to moc oddawna przez wężownicę zalezy
    > praktycznie
    > od różnicy między temperatura zasilania a temperaturą wody z zasobniku

    To czemu podajesz moc ("10kW lub wiecej") dla wody w zasobniku 10stC?
    A jaka moc bedzie w stanie oddac ten wymiennik jak temperatura w zbiorniku
    dojzie do 35stC? 2-3kW ? I to jest wedlug Ciebie ten zapas? :) Ja go tu nie widze.

    > po to aby grzać efektywniej przy minimalnej delcie...

    Nie - po to aby w ogole dalo sie ogrzac do sensownej temperatury taki
    zbiornik.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.