  • Data: 2013-11-20 18:05:49
    Temat: Re: Mam projekt budowlany - ciekaw co nagrzmocili w CO
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 20 listopada 2013 17:47:10 UTC+1 użytkownik Irek N. napisał:

    > No ale niewiele brakuje, a jak założymy, że nie musimy doprowadzić do
    > stanu jak przed myciem, to w zasadzie bez problemu.

    Ja mysle ze tu w ogole nie ma o czym dyskutowac, pomijajac fakt ze dane sa
    z czapy przyjete (pompa nagrzeje wode do 48stC a nie 40stC, prysznic bierze
    sie w max 37C, a nie 40stC - to ze ktos sobie ustawia 45stC na baterii
    nie oznacza ze tyle z niej leci, a raczej ze jest totalnie rozkalibrowana.
    45stC to juz woda ktora parzy :) to moze zalezy od domu ale ja sie kapie
    o 2-3 w nocy, zona o 23, wiec dla mnie czepianie sie 10 min w jedna czy
    druga strone to jakis nonsens :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.