  • Data: 2013-11-19 23:29:50
    Temat: Re: Mam projekt budowlany - ciekaw co nagrzmocili w CO
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam wrote:

    > To czemu podajesz moc ("10kW lub wiecej") dla wody w zasobniku 10stC?
    > A jaka moc bedzie w stanie oddac ten wymiennik jak temperatura w
    > zbiorniku
    > dojzie do 35stC? 2-3kW ? I to jest wedlug Ciebie ten zapas? :) Ja go
    > tu nie widze.

    czy ty człecze rozumiesz coś z tego w ogóle...

    ROŻNICA między temeperaturą zasilania a temperaturą wody w zasobniku...

    czyli moc 33kW dla wody wchodzącej o temperarurze 70st a wodzie w
    zasobniku 45st przy założeniu schłodzenia czynnika grzewczego 10 stopni
    jak zwieszymy schłodzenie np ograniczając przepływ to nam moc wzrośnie!

    jak zmniejszymy różnice między zasilaniem a wodą w zasobniku to moc zmaleje.