eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieManipulowac certyfikatem energetycznym ? Kalanizacja? › Re: Manipulowac certyfikatem energetycznym ? Kalanizacja?
  • Data: 2009-07-22 13:36:50
    Temat: Re: Manipulowac certyfikatem energetycznym ? Kalanizacja?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mustafa ibn Hussain" <...@...com> napisał w wiadomości
    news:h474nh$olh$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > energetyczny? Taki dom bez ocieplen duzo stratny zeby uzasadnione bylo ze
    > bedzie duzy przydzial energi i w trkcie pozniejszych auditow zeby sie nikt
    > nie czepil ze mam duzy przydziala mocy na prad i duzo mocy w kotle na gaz.
    > chce tak miec i juz. Chce zeby w papierach domu koszt jego ogrzewania byl
    > duzy i duze zapotrzebowanie na energie odpoczatku. Mozna nie lubic byc
    > ocieplonym i zaizolowanym no nie?
    > Czy potem groza mi za to jakies dodatkowe zlodziejowskie oplaty gminne czy
    > inne od srodowiska za to ze potrzebuje duzo energii wiecej jak inni na

    Ale co ma certyfikat do mocy przyłącza?
    Zamów sobie moc jaka jest Tobie potrzebna i płać za nią. Czemu gazownia czy
    ZE miałyby robić problem(no chynba ze nie mają możliwości technicznych)
    Zamawiajac wiekszą moc więcej płacisz więc wiecej zarabiaja dostawcy mediów.
    A certfikaty do tego nic nie mają- a w praktyce do niczego nie sa potrzebne.

    > I teraz kanalizacja. Czy robi sie jeszcze taka kanalizacje jak kiedys
    > tutaj. Czy idzie kupic rury z zeliwa zebi z nich zrobic piony i poziom
    > gruntowy. Czy moze idzie kupic rury takie z ceramiki? Nie chce
    > plastikowych rur do kanalizacji glownej tylko co najdalej do zlaczenia wc
    > bidetu zlewu z dobra gruba i cicha kanalizacja? Dajcie odpowiedz

    Kupić idzie prawie wszystko
    Przewody tez będziesz dawał takie "jak kiedyś" czyli aluminiowe.
    Gniazdka bakielitowe i wyłaczniki tez sie jeszcze widuje;))))

    Krzysiek