eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieManipulowac certyfikatem energetycznym ? Kalanizacja? › Re: Manipulowac certyfikatem energetycznym ? Kalanizacja?
  • Data: 2009-07-22 14:51:14
    Temat: Re: Manipulowac certyfikatem energetycznym ? Kalanizacja?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mustafa ibn Hussain wrote:
> [...]
    > energetyczny? Taki dom bez ocieplen duzo stratny zeby uzasadnione
    > bylo ze bedzie duzy przydzial energi i w trkcie pozniejszych auditow
    > zeby sie nikt nie czepil ze mam duzy przydziala mocy na prad i duzo
    > mocy w kotle na gaz. chce tak miec i juz. Chce zeby w papierach domu
    > koszt jego ogrzewania byl duzy i duze zapotrzebowanie na energie
    > odpoczatku. Mozna nie lubic byc ocieplonym i zaizolowanym no nie?
    > Czy potem groza mi za to jakies dodatkowe zlodziejowskie oplaty
    > gminne czy inne od srodowiska za to ze potrzebuje duzo energii wiecej

    certyfikat to tylko taki pic do wyciągania forsy z kolientów, ale nalezy
    meić nadzieję ze w końcu osoby majace energooszczędne domy i energooszczędne
    żrół ciepła zaczna być przemiowani choćby przez podatek ekologiczny od
    kotłów stałopalnych :)

    > I teraz kanalizacja. Czy robi sie jeszcze taka kanalizacje jak kiedys
    > tutaj. Czy idzie kupic rury z zeliwa zebi z nich zrobic piony i
    > poziom gruntowy. Czy moze idzie kupic rury takie z ceramiki? Nie
    > chce plastikowych rur do kanalizacji glownej tylko co najdalej do
    > zlaczenia wc bidetu zlewu z dobra gruba i cicha kanalizacja? Dajcie
    > odpowiedz

    nie ma sensu, dobrze wykonana instalacja ze zwykłych rur PP jest bezgłośna
    (szczególnei w czymś tak niskim jak domek jednorodzinny), jak bardzo chcesz
    to mozęsz zrobić instalację ze specjalncyh rur niskoszumnych.