eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMarketowe vs "firmowe"Re: Marketowe vs "firmowe"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Marketowe vs "firmowe"
    Date: Tue, 8 Mar 2016 12:06:47 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <nbmbo7$sfl$1@node1.news.atman.pl>
    References: <6...@g...com>
    <9...@g...com>
    <0...@g...com>
    <nbji86$2r2$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <d...@g...com>
    <56dea928$0$640$65785112@news.neostrada.pl> <nbm9c5$9if$1@dont-email.me>
    <56deaf63$0$22840$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: r...@s...won
    NNTP-Posting-Host: apn-37-7-177-125.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1457435208 29173 37.7.177.125 (8 Mar 2016 11:06:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Mar 2016 11:06:48 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.6.0
    In-Reply-To: <56deaf63$0$22840$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:511926
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-03-08 o 11:54, nadir pisze:
    > W dniu 2016-03-08 o 11:26, masti pisze:
    >> nadir wrote:
    >>
    >>> W dniu 2016-03-07 o 12:26, Adam Sz. pisze:
    >>>
    >>>> A dlaczego tanszy sprzet np. parkside jest lepszy od 2 x drozszych (ale
    >>>> tych najtanszych z linii markowego producenta)? Widziales gdzies kiedys
    >>>> reklame Parkside (poza oczywiscie tymi lidlowymi)? Oni nie musza
    >>>> wydawac
    >>>> miliardow na marketing, zamiast tego inwestuja w lepszej jakosci
    >>>> czesci.
    >>>
    >>> Ciekawe dlaczego jeszcze reszta producentów nie wpadła na to żeby
    >>> pieniądze z marketingu przeznaczyć na jakość?
    >>
    >> bo są różne strategie marketingowe. A na końcu liczy się zysk.
    >
    > Żeby była strategia marketingowa, to trzeba na nią przeznaczyć środki,
    > ja pytam o sytuację gdy w ogóle nie ma kasy na marketing.
    > Robimy coś w miarę taniego i dobrego pod nikomu nie znaną marką, coś jak
    > Parkside kilka lat temu, po jakiś czasie marka i jakość sama się bronią.
    > Marketingowcy i księgowość w firmach doprowadziły do tego, że znane od
    > wielu lat firmy wywalają kasę na reklamę i promocję, no i dziś
    > Black&Decker, Kress, Bosch*, to generalnie szajs.
    > Jak wiele lat temu produkowali bardzo dobrej jakości narzędzia, to
    > zysków nie mieli? No beż żartów.

    Po Porsche czekam na reklamy Ferrari i Bugatti w TV.

    Pozdro.. TK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1