eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMarketowe vs "firmowe" › Re: Marketowe vs "firmowe"
  • Data: 2016-03-08 12:18:13
    Temat: Re: Marketowe vs "firmowe"
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2016-03-08 o 11:53, masti pisze:

    >> Żeby była strategia marketingowa, to trzeba na nią przeznaczyć środki,
    >
    > ale niekoniecznie na reklame publiczną

    Piszemy o odbiorcu końcowym, który stoi przed dylematem, na przykład
    Parkside vs. Bosch, jego niuanse między producentem a sprzedawcą w ogóle
    nie interesują.

    >> ja pytam o sytuację gdy w ogóle nie ma kasy na marketing.
    >
    > to znaczy, że nie masz kasy na prowadzenie działalności

    Czyli w/g Ciebie przeciętny, polski rolnik powinien zawijać manele. Iluż
    ich wydaje kasę na promocję/marketing?
    Zresztą, to zależy od skali przedsięwzięcia, ale jeżeli większość
    budżetu firmy idzie na marketing a nie na poprawę jakości produktów, to
    coś jest nie halo. A, że w ostatnich latach przemysł
    reklamowo-marketingowy rozrósł się i nadal się rozrasta, to inna bajka.

    >> Robimy coś w miarę taniego i dobrego pod nikomu nie znaną marką, coś jak
    >> Parkside kilka lat temu, po jakiś czasie marka i jakość sama się bronią.
    >
    > i myslisz, że duże sieci przyjdą do Ciebie coś kupić same z siebie?

    Jak będziesz miał dobry produkt w dobrej cenie, to przyjdą.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1