eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMarketowe vs "firmowe" › Re: Marketowe vs "firmowe"
  • Data: 2016-03-08 12:06:47
    Temat: Re: Marketowe vs "firmowe"
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2016-03-08 o 11:54, nadir pisze:
    > W dniu 2016-03-08 o 11:26, masti pisze:
    >> nadir wrote:
    >>
    >>> W dniu 2016-03-07 o 12:26, Adam Sz. pisze:
    >>>
    >>>> A dlaczego tanszy sprzet np. parkside jest lepszy od 2 x drozszych (ale
    >>>> tych najtanszych z linii markowego producenta)? Widziales gdzies kiedys
    >>>> reklame Parkside (poza oczywiscie tymi lidlowymi)? Oni nie musza
    >>>> wydawac
    >>>> miliardow na marketing, zamiast tego inwestuja w lepszej jakosci
    >>>> czesci.
    >>>
    >>> Ciekawe dlaczego jeszcze reszta producentów nie wpadła na to żeby
    >>> pieniądze z marketingu przeznaczyć na jakość?
    >>
    >> bo są różne strategie marketingowe. A na końcu liczy się zysk.
    >
    > Żeby była strategia marketingowa, to trzeba na nią przeznaczyć środki,
    > ja pytam o sytuację gdy w ogóle nie ma kasy na marketing.
    > Robimy coś w miarę taniego i dobrego pod nikomu nie znaną marką, coś jak
    > Parkside kilka lat temu, po jakiś czasie marka i jakość sama się bronią.
    > Marketingowcy i księgowość w firmach doprowadziły do tego, że znane od
    > wielu lat firmy wywalają kasę na reklamę i promocję, no i dziś
    > Black&Decker, Kress, Bosch*, to generalnie szajs.
    > Jak wiele lat temu produkowali bardzo dobrej jakości narzędzia, to
    > zysków nie mieli? No beż żartów.

    Po Porsche czekam na reklamy Ferrari i Bugatti w TV.

    Pozdro.. TK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1