eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMarketowe vs "firmowe" › Re: Marketowe vs "firmowe"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    Subject: Re: Marketowe vs "firmowe"
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    References: <6...@g...com>
    <9...@g...com>
    <0...@g...com>
    <nbji86$2r2$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <d...@g...com>
    <56dea928$0$640$65785112@news.neostrada.pl> <nbm9c5$9if$1@dont-email.me>
    <56deaf63$0$22840$65785112@news.neostrada.pl>
    <nbmb00$f6b$1@dont-email.me>
    From: nadir <n...@h...org>
    Date: Tue, 8 Mar 2016 12:18:13 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:42.0) Gecko/20100101 Firefox/42.0
    SeaMonkey/2.39
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <nbmb00$f6b$1@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 29
    Message-ID: <56deb4f7$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 095160179106.slubice.vectranet.pl
    X-Trace: 1457435895 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 643 95.160.179.106:57741
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:511928
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-03-08 o 11:53, masti pisze:

    >> Żeby była strategia marketingowa, to trzeba na nią przeznaczyć środki,
    >
    > ale niekoniecznie na reklame publiczną

    Piszemy o odbiorcu końcowym, który stoi przed dylematem, na przykład
    Parkside vs. Bosch, jego niuanse między producentem a sprzedawcą w ogóle
    nie interesują.

    >> ja pytam o sytuację gdy w ogóle nie ma kasy na marketing.
    >
    > to znaczy, że nie masz kasy na prowadzenie działalności

    Czyli w/g Ciebie przeciętny, polski rolnik powinien zawijać manele. Iluż
    ich wydaje kasę na promocję/marketing?
    Zresztą, to zależy od skali przedsięwzięcia, ale jeżeli większość
    budżetu firmy idzie na marketing a nie na poprawę jakości produktów, to
    coś jest nie halo. A, że w ostatnich latach przemysł
    reklamowo-marketingowy rozrósł się i nadal się rozrasta, to inna bajka.

    >> Robimy coś w miarę taniego i dobrego pod nikomu nie znaną marką, coś jak
    >> Parkside kilka lat temu, po jakiś czasie marka i jakość sama się bronią.
    >
    > i myslisz, że duże sieci przyjdą do Ciebie coś kupić same z siebie?

    Jak będziesz miał dobry produkt w dobrej cenie, to przyjdą.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1