eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMarketowe vs "firmowe"Re: Marketowe vs "firmowe"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
    efonica.de!telefonica.de!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.62.MISMATCH!peer0
    2.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.
    pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Marketowe vs "firmowe"
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    References: <6...@g...com>
    <9...@g...com>
    <0...@g...com>
    <nbji86$2r2$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <d...@g...com>
    <56dea928$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    From: nadir <n...@h...org>
    Date: Tue, 8 Mar 2016 17:38:08 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:42.0) Gecko/20100101 Firefox/42.0
    SeaMonkey/2.39
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <d...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 16
    Message-ID: <56defff2$0$22826$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 095160179106.slubice.vectranet.pl
    X-Trace: 1457455090 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22826 95.160.179.106:59703
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1963
    X-Received-Body-CRC: 3054580008
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:511962
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-03-08 o 13:01, Adam Sz. pisze:
    > W dniu wtorek, 8 marca 2016 11:27:54 UTC+1 użytkownik nadir napisał:
    >
    >> Ciekawe dlaczego jeszcze reszta producentów nie wpadła na to żeby
    >> pieniądze z marketingu przeznaczyć na jakość?
    >
    > Kazdy markowy producent ma produkty wysokiej jakosci - ale one sa po prostu
    > drozsze (bo nakladaja sie tu dwie sprawy - koszt dobrej jakosci czesci i koszt
    > marketingu). Gdyby markowy producent nie produkowal takze dobrej jakosci
    > produktow - nie bylby markowym producentem :-)

    Marki się pomieszały, produkty też i dziś wszyscy idą na ilość a nie na
    jakość, dotyczy to sprzętu AGD/RTV, narzędzi, samochodów i wielu innych
    rzeczy.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1