  • Data: 2009-05-28 21:39:40
    Temat: Re: Materac Estrella Lux Limited
    Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

    Michał Wójcik pisze:

    > Dzięki za wypowiedzi, ale nie mówią nic na temat tego modelu który jest
    > w promocji.

    mówią mówią... unikać siedmiostrefowego :-)
    tz wierze, ze ludziom bywa na nim wygodnie - ja moze pecha mialem,
    i pol roku sie meczylem reklamujac kilkukrotnie - na szczescie po
    telefonach i utyskiwaniach wreszcie zgodzili sie materac wymienic

    Jezeli ten "limited" (btw, limited zazwyczaj odnosi sie do lepszej
    jakosci, a nie gorszej... dziwne :-) ) rozni sie tylko tym, ze lateks
    jest z jednej strony, to pewnie komfort spania jest podobny, ale na
    skali twardosci moj bym umiescil raczej blizej miękkiego niz twardego

    Sierp