  • Data: 2011-03-22 20:08:24
    Temat: Re: Materiał na dach - odwieczny dylemat
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:imau26$om8$1@inews.gazeta.pl...
    news:imatas$qsr$1@news.onet.pl...

    >tej zimy robiłem takie pomiary dla zabawy: w słoneczny dzień przy -6 blacha
    >rozgrzewała sie do jakis 20stopni. Ale blacha >osłonięta plexi to i do 50.

    Ba w sloneczny...
    Spojz tu:
    http://www.meteo.waw.pl/history/index.shtml.po
    Wpisz ktorys z zimowych miesiecy i sprawdz jaka byla wartosc promieniowania
    slonecznego i ile patrzac po pikach bylo slonecznych dni. Dla mnie zabawa
    bez sensu nawet kiedy nie ma sniegu na dachu. Dnia jest tyle co kot
    naplakal, spory solar nie pokryje zapotrzebowania CWU w sloneczny dzien a co
    dopiero zestaw kiepskich wymiennikow.

    Pozdro.. TK