  • Data: 2009-07-19 18:09:02
    Temat: Re: Maty grzejne kapilarne, infor
    Od: Józef Małczyński <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Lip, 19:37, "kiki" <c...@v...ts> wrote:
    > "Józef Małczyński" <a...@g...com> wrote in message

    b.googlegroups.com...

    > Ty buraku zmień sobie kodowanie z tego gówna "Content-Transfer-Encoding:
    > quoted-printable" na 8-bit albo na base64.
    > Nawet usenetem nie umiesz sie posługiwać.
    > Jesteś jakimś idiotą, który urwał się z choinki i nawet nie wiadomo o co ci
    > chodzi. Ale trudno wymagać od "inspektora" czegoś więcej :-)
    > Zapłac komuś za informacje, których potrzebujesz yntelygencie za dyszkę :-)

    Jak miło. Jak w naszym Kraju prześlicznym uprzejmi są ludzie, szanują
    innych wiedzę, doceniają talenty. Mam nadzieję, że Ciebie, chłoptasiu,
    też docenią. Wszak na wszystkim się znasz najlepiej. Obrazić mnie nie
    jesteś w stanie. Kończę i wstydu Ci oszczędzę. Ps. Może lubię być
    nietuzinkowym, ale to dla tych co IQ mają większe niż 30, więc Tobie
    wybaczam.