  • Data: 2011-11-12 22:20:33
    Temat: Re: Mikrowentylacja to zło ?
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Nov 12, 10:47 am, "/// Kaszpir ///" <k...@g...pl>
    wrote:

    > Dlatego stwierdziłem że okna będą poroszczelniane , w każdym pokoju po
    > prznajmniej jednym skrzydle na max.
    > Trudno będzie trochę zimniej ale wentylacja będzie i wymiana powietrza będzie
    > i powoli dom będzie się suszył ...
    >
    > Dziś  w nocy jak szedłem spać to wilgotność w sypialni wynosiła 60% , rano
    > także tyle ... Okno rozszcselnione na max.
    > A dla przykładu dzień wcześniej mimo że wieczorem mocno wietrzyłem
    > pomieszczenie a potem okna były max zamkniete to rano była wilgotność już 72%
    > .. Więc chyba to rozszczelnianie coś daje :)

    Zrob sobie jeszcze jeden test.
    Wywietrz te sypialnie, zmierz wilgotnosc i ja szczelnie zamknij.
    Rowniez okna. Po tych 8 godziach zmierz w niej wilgotnosc.
    Bedziesz wiedzial czy ta wilgoc bierze sie z ludzi czy jeszce budynek
    schnie.

    > Tyle że u mnie jest jeszcze duzo wilgoci ..
    > Zapewne jak się osuszy (1-2 lata) to zapewne starczy będzie wietrzyć ...
    >
    > Na razie trzeba zacisnąć zęby i grzać i tracić ciepło aby osuszyć ...

    Taki urok nowych domow. Kiedys sie budowalo 3 lata. Dzis rok, ale
    wilgoci trzeba sie powoli pozbywac.