eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMłot pneumatyczny wiercoąco kujący rozterki przy wyborze › Re: Młot pneumatyczny wiercoąco kujący rozterki przy wyborze
    From: "Gejzero SQ3OGX" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Młot pneumatyczny wiercoąco kujący rozterki przy wyborze
    Date: Sat, 30 Jul 2011 10:30:31 +0200

    Użytkownik "Jackare" <1...@1...tralala.com> napisał w wiadomości
    news:j0v72o$5te$1@node2.news.atman.pl...

    > Do tego co napisałeś wystrczy Ci najzwyklejszy, najtańszy młotek Handy
    > Power (nu tool) z castoramy za 170 PLN. Jest przede wszystkim mniejszy i
    > bardziej poręczny. Odpowiedniki tego einhella jakiejś innej marki (takie
    > niebieskie) o mocy 1400 watów walają się teraz po biedronkach w cenie
    > poniżej 200 zł. Te wszystkie einhelle, roschelle, CMI, McAllistery,
    > Budgety itp to nie są marki producentów tylko europejskich importerów.
    > Większość tych narzędzi produkuje chiński producent Nu Tool i jeszcze może
    > dwóch innych przy czym Nu Tool wypada pośród nich jakościowo najlepiej.

> [...]

    Kuzyn wspominał coś że ma znajomego, który zwozi używane sprzęty bardziej
    markowe z zachodu, myślałem czy nie wziąść czegoś takiego
    Z jednej strony do markowego w raze awarii dostanę cześci ale z drugiej
    strony nie wiadomo w jakim stanie jest taka używka.

    Co do udaru to ten pierwszy młot, który mi spadł i się rozleciał tez miał 4J
    udaru ale chyba troche go zajechałem wierceniem bo przy niewielkim
    obciążeniu na wiertle potrafił przepuszczać (niestety w tych tanich
    sprzętach sprzęgło przeciążeniowe robią na odsuwanej koronce od małego koła
    a takie rozwiązanie jest strasznie nietrwałe) Ciekaw jestem jak to jest
    realizowane w lepszych sprzętach ? Czy to są jakies profesjonalnie zrobione
    sprzęgła przeciążeniowe na kulkach czy może cierna płtykowe.

    Poczytałem troche o marce Skil i mam mieszane uczucia, jednak chyba tylko to
    mi pozostaje przy aktualnej zasobności portwela. Dodam że jednak chcę troche
    tym sprzętam powiercić i to głownie otwory pod rurki fi 28 także wiertło
    30-32 będzie brane pod uwagę.
    Jak to mówią po dłuższym namyśle padło jednak na tego najmocniejszego Skila.
    --
    Gejzero