  • Data: 2011-05-04 07:57:49
    Temat: Re: Młot pneumatyczny zamiast wiertarki ?
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.05.2011 09:45, /// Kaszpir /// pisze:

    > Tyle nie wiem czy zakup młota pneumatycznego to nie lekkie
    > "przegięcie" , bo w większosci będzie jednak młot używany jako "zwykła
    > wiertarka" ...

    Nie jest przegięciem.
    Kupuj młot, przy pierwszej dziurze w betonie będziesz zadowolony z
    takiej decyzji.
    Ale.. kup sobie też wiertarkę małą, lekką, choćby taką za 40zł z
    promocji w markecie, byle by się kręciła. Ewentualnie wkrętarkę
    akumulatorową, ale tu już trzeba coś lepszego żeby to podziałało trochę.
    Te młoty są niepraktyczne do prac "lekkich".

    Myślę że ta oferta co podałeś linka jest OK, skseruj paragon i schowaj,
    po 3 latach może mało być na nim widać, a w 3 lata może ten sprzęt się
    rozlecieć, tym bardziej że będziesz się wprowadzał do domu i obijać się
    młotek nie będzie.