    Date: Mon, 09 May 2011 10:44:21 +0200
    From: xart <x...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Młot pneumatyczny zamiast wiertarki ?

    W dniu 2011-05-08 07:22, Adam pisze:
    > Mlotowiertarka z SDS to jest to ;) Ktos kto proponuje zwykla wiertarke
    > ze zwyklym uchwytem za 400 pln to szarlatan !!
    Jeśli sprzęt miałby być TYLKO do wiercenia/kucia w betonie to bym się z
    tym zgodził. Ale tu chodzi o sprzęt dla amatora który będzie robił też w
    drewnie czy tworzywach sztucznych (i to pewnie więcej niż w betonie).
    Stąd według mnie rzucanie się na byle młotek SDS, którego nie nakarmisz
    (bez "zwykłej" głowicy) wiertlem do drewna jest bez sensu.
    Uwierz mi, że dobra wiertarka z udarem mechanicznym i dobrym wiertłem
    naprawdę daje radę, a tam gdzie trzeba tylko wiertarki jest znacznie
    bardziej poręczna niż "młot".
    Ale co kto lubi, ja nikogo szarlatanem nazywać nie będę.

    pzdr
    art.