  • Data: 2019-11-20 22:51:56
    Temat: Re: Moda na płaskie dachy nadchodzi ;)
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 20 listopada 2019 20:46:02 UTC+1 użytkownik Kadar napisał:
    > Witam.
    > A ja wrócę do dachu. Kiedyś, przy okazji z jakich powodów wybieram płaski a nie
    skośny. Na razie o płaskich. Właśnie szukam projektu z płaskim dachem. To smutne ale
    zdecydowana większość projektów to wielki "badziew". Mam wrażenie, że wszyscy
    projektanci nastawili się na skośne i produkują je hurtowo. A te z płaskimi to jak
    poród z niechcianej ciąży.
    > Kadar

    projektanci robią typówki takie jakich chcą klienci - czyli ze skośnymi dachami.
    Zamow sobie projekt indywidualny. Ale jak cos to przecież znajdziesz:
    https://www.extradom.pl/projekty-domow-z-dachem-plas
    kim

    b.