  • Data: 2019-11-21 21:02:21
    Temat: Re: Moda na płaskie dachy nadchodzi ;)
    Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przejrzałem to wszystko. Właśnie o tych projektach mówię wszystkie mają rozwiązania
    podobne a niektóre (nie wiem czy to z braku pomysłu bo na pewno nie dla formy) maja
    tak udziwnioną konstrukcje, że aż żal na to patrzeć. Maleńkie "pudełeczka" (inaczej
    tego nie można nazwać) może i mają jakąś myśl ale jeśli chce wziąć trochę większy
    metraż to poza powiększeniem pokoi niczego nowego nie ma w takim projekcie.
    Indywidualny prawdopodobnie odpada.
    Kadar