    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <1...@m...org>
    <9...@g...com>
    <k5m77yywrkmr$.dlg@myjk.org>
    <e...@g...com>
    <6...@m...org>
    <a...@g...com>
    <5...@m...org>
    <8...@g...com>
    <d...@g...com>
    <7...@g...com>
    Date: Tue, 6 Aug 2019 18:23:49 +0200

    Tue, 6 Aug 2019 07:41:28 -0700 (PDT), Budyń

    > nie pasuje. Uważam ze marszalek sejmu ma prawo pelnic swą funkcje po
    > własnym uważaniu, chce latac, niech lata.

    Czy któryś poprzedni marszałek latał jak kot z pęcherzem? Przecież to jest
    domena prezydenta ew. premiera, a nie marszałka. Ergo, to nie jest
    normalne. Szczególnie po zwróceniu uwagi na szczegół ile lotów zrobił w tym
    roku, a akurat tuż przed kampanią wyborczą.

    > Problem latania z rodziną trzeba opisac
    > by wiadomo kiedy można, kiedy nie itp.

    Zdrowy rozsądek nie wystarczy? Przecież jego żona, to nie jest pierwsza
    dama jak w przypadku prezydenta że się ją bierze pod pachę w celach
    wizerunkowych. Zresztą popatrz może jednak na to zestawienie (które jak się
    okazuje z nowszych informacji, jest niekompletne) i sprawdź gdzie gość tak
    uporczywie latał i po co (analogicznie jak nie interesuje cię ile kosztował
    zegarek nowaga, ale po co i od kogo go dostał).

    > ale jak wspomnialem, problem jest drugorzędny

    Znowu problemem drugorzędym nazywasz wydawanie publicznych pieniędzy na
    chciejstwo rządzących, jednocześnie zasłaniając się, że poprzednicy kradli.

    > a ja mam do wyboru kartke
    > wyborczą z kilkoma opcjami. Na razie nie widze powodu by swój głos oddac
    > na inna partie niż pis. A przecież wcale nie uważam pis za jakis ideał.

    No ja się wcale nie dziwię, skoro oczy zamykasz na wszystko co się wokół
    dzieje i z tego co widzę całą swoją wiedzę na temat życia czerpiesz z TVPiS
    i innych dorzeczy.pl (tak sobie zerknąłem i ty po prostu kalkujesz toczka w
    toczkę co tam wypisują).

    https://dorzeczy.pl/kraj/109501/YouTube-blokuje-wRea
    lu24tv-Marcin-Rola-Prawicowe-tresci-sa-prewencyjnie-
    cenzurowane.html

    Jest napad na kościół, jest LGBT i jest rzekome bezpodstawne blokowanie
    treści przez YT czy FB -- czyli dokładnie to samo co z siebie w innych
    postach wyprułeś. Że łamią regulamin serwisów z których korzystają, tak
    samo jak TVTrwam nie było w stanie dotrzymać warunków aby wystąpić na
    multipleksie, to już mało istotne dla ciebie. Winni są tylko "tamci". Stąd
    domyślam się, że nie sprawdziłeś na sobie czy tak faktycznie jest
    zakładając dwa konta, tylko się wzorowałeś na tym co ci te prawackie
    oszołomy wtłoczyły do głowy.

    --
    Pozdor
    Myjk