  • Data: 2020-07-10 22:07:47
    Temat: Re: Moja woda
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik napisał:

    > ;-DDD
    > No i jeszcze definicja wielkosci matematycznej "nic" - flaszka na
    > dwóch.

    Zbojeckie prawo rządzi światem. Owca gryzie trowe, wilk owce, wilka
    pchły zrejóm, a nad syćkim wisi pustać. Świat stoi zbójeckim prawem.
    Pamięć o myślach Stefana Łacioka z Chyźnego jest je wse zywo. Ludziska
    zabacują, fto pedzioł, ale wiedzóm, co pedzioł. A nobardziej siedzi
    im w głowie ta pustać, to pół nicego, nicość, to takie nic. Leonowi
    Korkosowemu z Łopusnej ukozało się toto we flasce. Powiem więcej: ono
    wysło z flaski. Chłopi przi gorzołce medetowali, co by to miało być,
    to "nic". Leon im pedzioł: "to jest pół litra na dwók". Myśli mądrych
    ludzi wiecnie zywe.

    --
    Jarek