  • Data: 2010-05-31 08:52:50
    Temat: Re: Moje przeboje z klientem
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:185od5264lv14$.1k0mivgbkphvh$.dlg@40tude.net...

    > Mądry Polak po szkodzie. Ale nie wykluczam. Jeśli dojdzie do sprawy w
    > sądzie, to będę chciał kasy za postoje.

    Ale z tego co napisałes to kase wziełes więc jestes do przodu.
    Oddaj wiec gościowi tyle ile wychodzi z Twoich wyliczeń.
    Jak gościu uwaza że nalezy mu sie wiecej to niech oddaje sprawe do sadu i
    sad rozstrzygnie.
    No i niech te narzedzia Tobie zwróci- łachy nie robi.
    Dziwie sie trochę Tobie ze tak długo dawałeś sie zwodzić. Ja jak mnie
    wykonawca zwodził dłużej jak dwa tygodnie to dziękowałem za współpracę i
    szukałem innego
    Nie stać mnie było aby dom budowac dwa-trzy lata np.
    Skończyłęś płytki, nie ma kibli, kabin itp więc szukasz innej roboty. Jak
    gość dzwoni że wybrał kabine kibel itp to podajesz mu kiedy masz wolny
    termin i montujesz.
    No i rozliczenia etapów- tu tez trochę ciała dałes

    Krzysiek