  • Data: 2010-07-02 12:39:53
    Temat: Re: Moje róże w oknie
    Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Bbjk pisze:

    > Identycznie :) Trzy lata temu miastowa paniusia, mieszkająca trzy minuty
    > spaceru od Sukiennic, choć zawsze z ciągotkami do swobodnej przyrody i
    > zapachu ziemi... A teraz kompostownik pod płotkiem, a dziki za nim :)

    Widzę, że mam tu do czynienia ze specjalistkami od kwiatów, więc się
    wtrącę. Ja też od urodzenia miastowa i powoli odkrywam w sobie żyłkę
    ogrodnika. Może mi podpowiecie, co mogłabym sobie posadzić na wąskim
    pasku przy ogrodzeniu. Najlepiej coś płożącego i kwitnącego. Miejsce
    jest bardzo nasłonecznione, a podłoże piaszczyste, ale oczywiście ziemi
    lepszej tam dosypię, jak trzeba będzie. Pasek wygląda tak:

    http://img375.imageshack.us/i/img3365d.jpg/

    Ewa