  • Data: 2009-06-23 14:36:14
    Temat: Re: Mokra ściana
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "waruga_e" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h1t9vc$m8$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > wylewaliśmy z niego wodę kilka razy. Ściana pięknie wyschła, długo był
    > spokój. Potem budynek ocieplili, wymienili okna. Jednak wentylacja jest,
    > bo u nas okna uchylone cały rok, więc to raczej nie wina wentylacji.
    > Teraz w chwili gdy do ściany nic nie jest dosunięte (kosztem miejsca w
    > małym pokoju) to jest w miarę dobrze, ale ostatnie dni jakie są każdy
    > widzi i znowu pojawia się wyraźniejszy mokry ślad. Nie mam siły już do
    > tej ściany. Chciałabym tam postawić łóżko, powiesić półkę na ścianę, w
    > ogóle móc zrobić to na co mam ochotę, a nie to na co pozwala ściana

    http://www.muratordom.pl/lazienki/zrob-to-sam/lazien
    ka-z-nieprzemakalnym-klejem,6168_1463.htm
    > zastanawia mnie ten nieprzemakalny klej i płyta gipsowo-kartonowa.
    > Byłaby to alternatywa dla tej ściany. Mąż twierdzi, że pleśń będzie się
    > gromadzić na ścianie dalej.

    Są firmy, które przy pomocy prądu wprowadzają do ściany środki hydrofobowe,
    które zabezpieczają przed "ciągnięciem" wody z ziemi. Wygląda na to, że nie
    zrobiono lub zrobiono źle izolację poziomą na fundamentach budynku.