    From: tomaszkrusz <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Montaz anteny sat na ocieplonym bloku
    Date: Thu, 27 Aug 2009 21:47:36 +0200

    K.K. napisał(a):

    > Daj większą podkładkę pod stopę uchwytu, choćby ze sklejki, do której
    > znajdziesz jakiś zgodny lakier samochodowy w spraju. Skręć z umiarem, by
    > tynk nie popękał.

    teoretyzujesz? Styro w okolicach eps40 zaciągnięty ok 3mm warstwą kleju
    z siatką i z 1,5-2mm tynku i do tego maszt? Wolne żarty, przy pierwszym
    wietrze wszystko popęka.
    U siebie mam większy komfort montażu (dom), maszt porządnie
    przydyblowałem normalnie do muru, a styropianem i tynkiem będę obrabiał
    rurę.

    ps tutaj jeden z polecanych w wątku sposobów:
    http://audax.net.pl/portal/content/view/53/47/

    --
    Pozdrawiam, Tomasz
    http://tomaszkrusz.ovh.org