  • Data: 2011-01-23 16:57:40
    Temat: Re: Montaż parapetów wewnętrznych.
    Od: "JacekG." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poczytaj.
    >
    > http://pl.pl.allconstructions.com/portal/index/artic
    le/5715

    Dzięki, czytałem, przede wszystkim chodzi mi o to czy można parapet
    dostawić do framugi i czym wypełnić przestrzeń pod framugą, podobno
    pianka nie jest najlepszym rozwiązaniem. Parapety które chcę zamontować
    są drewniane, dość grube i aby wsunąć je pod framugę będę musiał wykuwać
    miejsce a chciał bym uniknąć tej roboty. Oczywiście jeżeli jest taka
    możliwość.

    Pozdrawiam.
    JacekG.