  • Data: 2022-02-17 19:22:32
    Temat: Re: Można rozbierać elektrownie atomowe
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 16 lutego 2022 o 17:37:24 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

    > On jest tak głupi, że nawet nie zauważa jak my go robimy w ciula i
    > sprawiamy, że sam z siebie robi debila, dzięki czemu kolejni grupowicze
    > wrzucają go do KF-a :)

    Super to napisałeś. Sam bym lepiej nie napisał.
    A teraz w lustro zerknij bo dokładnie o Sobie pisałeś.
    Chyba już wszyscy którzy kf_a używają tam już Ciebie umieścili.
    Ps
    Co się z Tobą stało że od jakiegoś pół roku zgłupiales ( nie lubię tego słoea)?
    Wcześniej agresywny byłeś, chamski itp ale z tygodnia na tydzień z Tobą coraz gorzej.
    Co nie tylko ja zauważyłem jak zapewne wiesz.
    Opanujesz się?
    Ktoś kiedyś runtowi(czy jakiemuś Jego klonowi) napisał że to da się leczyć.
    To dobra rada była
    Nienawiść to jak bejsbolowy kij.