  • Data: 2022-02-16 15:39:09
    Temat: Re: Można rozbierać elektrownie atomowe
    Od: maniek4 <s...@w...fju> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-02-15 o 23:04, Kris pisze:

    > Szewc w podartych butach lazi. Ja nad morze rzut beretem mam poza sezonem to i że
    dwa razy w tygodniu do Łeby po ryby z kutra jeździmy. W sezonie jesli Bałtyk to
    Szklana Huta bo tam turystów minimalnie.
    > Ale podziwianie sztormów to niedawne odkrycie

    Sztormy są fascynujące i przerażające trochę. Pierwsze odkryłem w
    podstawówce. Na obozie harcerskim w Ustce w lesie, niedaleko plaży
    słychać było jak stare blachy falochronu woda obijała o beton. Do tego
    buczki mgłowe... Klimat jak z horroru. Nie powtórzył mi się do dziś.

    > O nartach wiem tyle że Małysz i następcy na nich reklamy przeróżne mają.
    > Nigdy nie jeździłem, zresztą żaden sport mnie nie fascynuje.
    > Pomijając jazdę rowerem.

    Nie każdy musi lubić, albo nie każdy spróbował by lubić.
    Jakiś czas temu zamieniłem rower na motocykl. Podobne wrażenia jak na
    nartach. Mózg odpoczywa bo zajmuje się tylko jazdą. Na nic innego nie ma
    czasu. Jadąc rowerem ma się za dużo czasu na przemyślenia i wbrew
    pozorom bujanie się po mieście jakoś szczególnie relaksujące nie jest.
    Ale nie to, że nie jest przyjemne.

    Pozdro.. TK