  • Data: 2014-09-30 12:11:03
    Temat: Re: Myszy
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:542a66b8$0$12640$6...@n...neostrad
    a.pl...

    > Nie jestem fanem zwierzaków. Jednak oburza mnie torturowanie zwierząt za
    > ich naturalne zachowania. Nie chcesz szczekającego psa - nie kupuj psa!

    To nie torturowanie tylko wychowywanie. Są takie obroże co działają jak się
    zbliży do ogrodzenia i dzięki temu pies nie musi być na łańcuchu a i tak nie
    ucieka. Sumarycznie to że kilka (dosłownie) razy zostanie ostrzeżony jest
    mniejsza "torturą" niż to jakby miał całe lata spędzać na łańcuchu jak
    większość polskich psów po wsiach.

    A co do niekupowania to pełna zgoda. Też uważam że wiele osób zbyt pochopnie
    decyduje się na psa a później to pies ponosi tego konsekwencje a nie
    właściciel. Ponoć są kraje gdzie np. jest zakaz trzymania psów myśliwskich w
    blokach - bo dla takiego psa wymagany jest spory teren by mógł normalnie
    funkcjonować. Tymczasem u nas ludzie często kupują sobie psy takie jakie im
    się podobają a nie takie do jakich trzymania mają warunki.

    Pozdrawiam
    Ergie