  • Data: 2014-09-30 11:00:46
    Temat: Re: Myszy
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 30 Sep 2014 10:15:55 +0200, Marcin N

    > Jednak oburza mnie torturowanie zwierząt za
    > ich naturalne zachowania.

    Jałowe ujadanie nie jest naturalnym zachowaniem.

    > Nie chcesz szczekającego psa - nie kupuj psa!

    Nie wszyscy kupują. Niektórzy przygarniają przybłędy, albo biorą ze
    schroniska ratując je przed siedzeniem w śmierdzącej klatce (albo wręcz
    przed uśpieniem).

    Problem w tym, że podwórkowy pies znacznie różni się zachowaniami w
    stosunku do kanapowca - głównie dlatego, że pies podwórkowy ma swobodę i
    przez większość czasu nikt go nie kontroluje -- bo nie jest w stanie tego
    skutecznie robić na odległość.

    --
    Pozdor
    Myjk