  • Data: 2014-09-30 15:06:17
    Temat: Re: Myszy
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-30 07:40, Uzytkownik pisze:

    > Akurat z tymi sąsiadami utrzymujemy bardzo dobre, bliskie kontakty.
    > Praktycznie co weekend organizujemy imprezy. Ich samych też denerwuje to
    > ujadanie, ale nie potrafią sobie z tym poradzić. Pies jest psem
    > podwórkowym z legowiskiem w kotłowni, do której ma swobodny dostęp. Pies
    > jest nadpobudliwy, a przy tym boi się panicznie wszystkiego i
    > wszystkich. Dlatego ujada

    A ze tak powiem, takich sasiadow to sieja, czy sami sie rodza?
    Pochowalem juz kilka psow z ktorymi bylem bardzo zzyty. Teraz tez mam
    psa, moze bardziej moje dzieci i powiem Ci, ze jak sie chce zeby pies
    nie zachowywal sie jak debil to mozna to zmienic szybko i latwo.
    Niestety wymaga to nieco wiekszego IQ od zwierzecia.

    Pozdro.. TK