  • Data: 2014-09-30 15:20:56
    Temat: Re: Myszy
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-28 15:00, Uzytkownik pisze:

    > Inwazję myszy miałem tylko raz, zaraz po zakupie nieruchomości i
    > zakończyła się ona w ciągu kilku dni.
    > W Castramie kupiłem trutkę na myszy i szczury.
    > Wysypałem małe kupeczki za meblami, szafkami i jak sprzątam to staram

    Superkiepski pomysl, na ktory naiwnie tez wpadlem jakis czas temu.
    Po jakims czasie okazalo sie, ze w kotlownie cos smierdzi. Po
    przeprowadzonym sledztwie okazalo sie, ze mysz weszla do szafki z
    ubraniami i tam sobie padla. Po jakims czasie zaczela sie rozkladac.
    Suma sumarum trzeba bylo wyrzucic wiekszosc roboczych ciuchow i spalic w
    kominku szafke.

    Pozdro.. TK